Od první chvíle, kdy jsme vůbec začali uvažovat o realizaci časopisu CAXMIX, jsme měli jasno v tom, že chceme na český mediální trh přinést magazín, který nemá obdoby. Časopis, který na poměry české „průmyslové“ žurnalistiky nabídne jedinečný obsah a formu na úrovni společenských titulů s vysokou čteností.

Dovolte nám tedy tento příspěvek k našim postřehům z MSV 2011 zaměřit trochu sebestředně. Nakonec, ke středě se možná lehká sebestřednost hodí. Právě v tento den jsme se totiž na naší expozici č. 004 v pavilonu P brněnského výstaviště rozhodli vybudovat provizorní fotoateliér (leč s profesionální technikou i fotografem) a všem zájemcům z řad oborově spřízněných firem, nabídli pořízení portrétních fotografií pro účely jejich případné budoucí medializace v našich titulech.

Rozhovory a ankety pořádáme pravidelně, takže velmi dobře víme, jak velkým problémem je pro spoustu našich dopisovatelů, anebo dotazovaných, poskytnout fotografický portrét na slušné úrovni. Hlavní potíží bývá u manažerů nedostatek času pro vytvoření takových materiálů. A nakonec, píšeme přece o vysoce odborných technických záležitostech, nikoliv o filmových premiérách. Jistá nedostatečnost stran prezentačních fotografií je zde tedy očekávatelná.

Řekli jsme si tedy, proč nevyužít chvíle, kdy jsme všichni pohromadě, ohraničeni stěnami výstavního pavilonu a navíc v dostatečně reprezentativním ošacení, a snad i rozpoložení. Zájem ze strany oslovených nás velmi mile překvapil. Před objektivem Petra Holuba se vystřídaly téměř tři desítky osobností působících v segmentu počítačové podpory navrhování i v dalších průmyslových oborech, zejména pak ředitelé firem, které na český trh dodávají CAD a CAM software.

Ačkoliv byl pro akci stanoven dostatečně nekonfliktní časový harmonogram, časová zaneprázdněnost zúčastněných někdy vedla k poměrně kuriózním setkáním. Na prahu našeho stánku se střetávali zástupci firem, které si jdou ve výběrových řízeních někdy tvrdě po krku. Pod logem CAXMIXu přesto panoval klid a dobrá nálada, za což všem zúčastněným ještě jednou děkujeme. Věříme, že výsledek dnešního úsilí obou stran bude mít jedině pozitivní přínosy.

Na počátku bylo nutné vše nachystat, aby focení naostro proběhlo rychle a bez velkých příprav. Při tom v pozici figuranta fotografovi zapózoval ředitel vydavatelství Springwinter Josef Hnojil.

Stejně jako ostatní vystavovatelé jsme zvyklí na to, když se před naším stánkem nahromadí „běžní“ návštěvníci se zájmem o nabízený produkt. Středeční odpoledne bylo v tomto ohledu výjimečné tím, že nás hromadně navštívili VIP hosté z řad vrcholných manažerů firem, které v Česku dodávají CAx software.

Na závěr setkání, uspořádaného ve vší vážnosti, fotografovi zapózovaly i naše sličné hostesky.

V dalším příspěvku se zaměříme opět na aktuální nabídku CAx aplikací na MSV 2011.

Komentáře