Nebývá zvykem propagovat specializovaný software skrze média určená široké veřejnosti. Čínská firma Gstarsoft to ale zkusila.

Je to tak trochu kuriozita, vidět reklamu na nepříliš známý CAD software promítanou na známém světelném poutači, zářícím na jednom z nejznámějších náměstí Ameriky. Těžko soudit, jak moc se něco takového zadavateli vyplatí, Gstarsoft chtěl tímto krokem hlavně poukázat na to, že Čína není jen „montovna“, ale také země, kde přímo vznikají originální produkty úspěšné i za jejími hranicemi.

Světelná reklama firmy Gstarsoft na Times Square. Foto: GstarCAD.net
Světelná reklama firmy Gstarsoft na Times Square. Zdroj: GstarCAD.net

Není to ale poprvé, co se výrobce průmyslového softwaru uchýlil k propagaci v celoplošných médiích. Za připomenutí stojí velkolepá kampaň firmy Dassault Systèmes z loňského roku, kdy se reklamy z kampaně „If We“ na její platformu 3D Experience objevily v prestižních ekonomických časopisech a v amerických televizích.

Komentáře