Pravda zmíněná v nadpisu není žádným tajemstvím – klasickou fotografii aby člověk v marketingových kampaních automobilek pohledal. Vzhledem k současným možnostem techniky se ale není čemu divit.
Kladný vztah mladších generací k technickým vychytávkám se pokouší využít například Opel u svého automobilu Adam. Ten je určen právě lidem nižších ročníků, kteří jsou dostatečně nespoutaní na to, aby je bavilo hrát si s iPadem, ale zároveň mají na koupi nového auta, u něhož se platí hlavně za styl.
Firma RTT, která je v profesionální sféře známá jako vývojář špičkových vizualizačních nástrojů používaných při vývoji automobilů, pro Opel vyvinula aplikaci Adam&you, ve které mohou zájemci o Adama absolvovat velice věrnou virtuální testovací jízdu v denním nebo nočním režimu. Vybrat si mohou jednu z padesáti předkonfigurovaných verzí vozu a řídit jej způsobem obdobným počítačovým hrám, kdy je pro vás tablet zároveň volantem, takže ovládaný automobil reaguje na jeho naklánění do stran. Pokud se vám virtuální jízda zalíbí, můžete se přímo z aplikace o své zážitky podělit s přáteli na sociálních sítích.
Aplikace pro Opel se zalíbila také německé porotě soutěže Automotive Brand Contest 2013, která ji ocenila u příležitosti konání frankfurtského automobilového veletrhu.