Chcete-li zábavnou formou povzbudit děti ke studiu technických oborů, zapojte se do Beta programu on-line CAD řešení SolidWorks Apps for Kids. Zcela nová zajímavá aplikace je součástí platformy 3D Experience.

Rozhodovat se nad budoucností není u dětí na druhém stupni základní školy vůbec jednoduché. Chcete-li se pokusit motivovat je a rozvíjet jejich talent směrem k zajímavé technice a strojírenství, můžete je povzbudit řešením SolidWorks Apps for Kids.

O vydání zcela nového řešení SolidWorks App for Kids informovala společnost dassault Systèmes na konferenci SolidWorks World 2016 v Dallasu
O vydání zcela nového řešení SolidWorks Apps for Kids informovala společnost Dassault Systèmes na konferenci SolidWorks World 2016 v Dallasu

Aplikace je založena na platformě 3D Experience a zábavnou formou učí dětí modelovat oblíbené hračky a postavičky z pohádek pomocí základních geometrických objektů – kvádrů, koulí, jehlanů atd. Prostřednictvím volného modelování (tzv. Subdivision surfaces) pak lze vytvářet zcela originální a nápadité modely.

pro tvarování modelu se využívají záchytné body
K tvarování modelu se využívají úchopové body

Zaměření aplikace SolidWorks Apps for Kids vychází ze šestice funkcí:

  • Zachyť nápady v podobě obrázků, videí a zvuků.
  • Tvaruj a modeluj podle vlastní fantazie.
  • Přidej barvy, prostředí, scény a nálepky.
  • Konstruuj zábavné mechanismy, aby se modely pohybovaly.
  • Sdílej modely a přidej jim příběh.
  • Vytiskni si model ve 2D nebo 3D.
Myšlenky řešení SolidWorks App for Kids vychází ze šesti bodů
Šestice hlavních oblastí řešení SolidWorks App for Kids

Chcete-li program otestovat, staňte se součástí Beta programu a komentujte, jak lze řešení SolidWorks Apps for Kids vylepšit, aby bylo pro děti snadno ovladatelné a pochopitelné. Oficiální vydání je plánováno na jaro. Pro žáky a studenty bude ostrá verze dostupná na začátku školního roku 2016–2017.

Fantazii a možnostem se meze nekladou
Fantazii a kreativitě se meze nekladou

Jak povzbudit děti k technickým oborům vysvětluje video: