PRUMYSL.CZ KONSTRUKTER.CZ 3D-TISK.CZ MATEMATIKA.CZ HLEDAME.CZ

Technologie 3Dvia využita i v interaktivní hře

[Stručně] Věděli jste, že Dassault Systèmes spolupracuje s Nestlé na reklamních kampaních a plné využití zde nachází technologie 3Dvia, kterou známe z oblasti tvorby technické dokumentace? Jste-li hraví a máte rádi papoušky, můžete si výsledek vyzkoušet sami (a to i v češtině).

(Zdroj: Tisková zpráva)

Nestlé nabízí rozšířenou realitu na obalech svých cereálií po celém světě

Společnost Nestlé inovativním způsobem proměnila miliony svých krabic od cereálií ve videohru, jež uživatelům nabídne jedinečný virtuální zážitek.

Společnost obohatila o trojrozměrnou rozšířenou realitu 26 milionů svých krabic s cereáliemi, které se prodávají v 53 zemích světa. Novinka je spjatá s premiérou animovaného filmu RIO, který uvádí společnost 20th Century Fox. RIO vypráví příběh postavičky jménem Blu, papouška z malého města na středozápadě Spojených států, který neumí létat. Najednou se ale ocitne v barevném a magickém světě Rio de Janeira, kde se naučí vše potřebné k tomu, aby mohl létat. Reklamní kampaně navazující na film se účastní značky Nesquik, Chocapic, Cookie Crisp, Cini-Minis, Estrelitas, Honey Stars, Koko Krunch Milo, Nescau a Trix.DVI

Hra z dílny společnosti Dassault Systèmes (v akci si hru můžete prohlédnout na webové stránce Dassault Systèmes) kombinuje rozšířenou realitu a zábavu. Pro účast ve hře stačí vystřihnout štítek z krabice s cereáliemi, a pak už je možné hrát si s hlavním protagonistou Blu – stačí k tomu pouze počítač s webovou kamerou a připojení k internetu. Hráči mohou postupně objevit i další postavičku jménem Jewel a tu virtuálně oživit v reálném osobním prostředí obohaceném o 3D pozadí.

Společnost Nestlé s Dassault Systèmes spolupracuje již na třetí reklamní kampani v řadě. První iniciativu spustily tyto dvě společnosti v roce 2009, přičemž hned o rok později získaly prestižní cenu „Observatoire de l’innovation publicitaire”. Patrick Schoellhammer, ředitel reklamních kampaní pro cereálie, vysvětluje globální dosah kampaně: „Společnost Nestlé byla vždy průkopníkem digitálního marketingu a když byla experimentální technologie úspěšně vyzkoušena na našem domácím trhu, dalším logickým krokem bylo její spuštění na trhu mezinárodním.”

Hru si můžete zahrát na adrese www.nestle-rio.com, stačí vystřihnout štítek z krabice s cereáliemi Nestlé.

Mohlo by vás také zajímat

Přidejte k článku svůj komentář

Komentář podléhá autorizaci ze strany redakce, proto se nezobrazí ihned po vložení. Vyhrazujeme si právo odstranit příspěvky, které jsou v rozporu s dobrými mravy nebo platnou legislativou. Slušnou a konstruktivní diskusi vítáme!